niedziela, 19 lipca 2015

Zielone oczy

Moje oczy to zielona łąka
Po której dobra wróżka się błąka

Moje oczy to zielone drzewa
Każdy ich liść dla mnie śpiewa

Moje oczy to ogrom nadziei
I nic tego nigdy nie zmieni

Włosy narysowałam według wzoru Michele "Blooming Butter".

__________________
A Anita Lipnicka śpiewa:

„Moje oczy są nadal zielone
W moim oknie wciąż kwitnie nadzieja
I pełne światła są moje dłonie
Jeszcze wierzę w drugiego człowieka”
(tekst i muzyka: Anita Lipnicka)

Tekst pasuje i do mnie:




18 komentarzy:

  1. do mnie tez pasuje ;)
    i jak juz kiedys u siebie pisalam i ta piosenka i cala ta plyta byly mi kiedys bardzo bliskie :)
    pieknie napisane i narysowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płyta to około 2000 rok, nie pamiętam dokładnie. Domyślam się, że to czas, kiedy obie mniej więcej wybierałyśmy emigrację :))

      Usuń
    2. Ponoc pazdziernik 1996, a ja wyjechalam w styczniu 1997. Matko, kiedy te wszystkie lata zlecialy. Te cyfry wygladaja jakbym pisala w styczniu 1937. :P
      A moje oczy sa nadal zielone. ;)

      Usuń
    3. Poważnie? Masz zielone oczy????
      Ja mam głównie zielone (a dzieci po mnie), ale jak się złoszczę to wokół źrenic robi mi się brązowo-czerwona obwódka! Czym bardziej zła jestem, tym ta obwódka bardziej zakrywa zieleń! Mój mąż to uwielbia z wiadomych przyczyn, bo nie mogę ukryć uczuć:)))
      A te daty? Masz rację! Ale to nie my się starzejemy tylko te numery określające lata :)

      Usuń
    4. tak, zielone, ale nie az tak piorunujace jak twoje. ;)
      moga ci spiewac "czy te oczy moga klamac/ CHYBA NIE". :)

      Usuń
    5. Iza - piekny portret, a wlosy po prostu magiczne. Nie moge sie napatrzec- cudne, perfekcyjne! A wiesz, ja tez mam zielone oczy:)

      Usuń
    6. Witaj w klubie zielonookich :)))
      Dziękuję i witam Cię Nietutejsza! Może jednak tutejszą zostaniesz???
      Niestety zdjęcie trochę zniekształca kolory całości, co np. widać w kolorze papieru. Oryginalnie papier jest cały w tym samym kolorze. Ale no cóż...
      Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!!!

      Usuń
  2. Uwielbiam Lipnicką, a ta piosenka jest mi szczególnie bliska! Włosy - cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Do Lipnickiej mam mieszane uczucia: albo lubię, albo mnie odrzuca. Ale to chyba dobrze?

      Usuń
    2. Jasne, że dobrze. Artysta musi wzbudzać emocje, choćby skrajne :) Ja mam sentyment do jej tekstów i czasów z varius manx.

      Usuń
    3. Zgadzam się. Skrajne emocje pozwalają radykalnie powiedzieć tak albo nie. Nie ma: być może...

      Usuń
  3. ...Masz takie oczy zielone
    Zielone jak letni wiatr
    Zaczarowanych lasów
    I zaczarowanych malw ...
    a mnie się przypomniała ta piosenka Ewy Demarczyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchałam non stop tej piosenki rysując ten obrazek :)) Tylko potem jest "masz takie usta czerwone" i od razu miałam wizję kolejnego rysunku, tym razem czerwone usta i róże zamiast włosów...
      Uprzedziłaś mnie:)), ale rysunek powstaje.

      Usuń
  4. Ehh to już Ci zazdraszczam zielonych oczu :P
    A włosy na rysunku bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu zielonych oczu zazdraszczasz??
      Każdy kolor dobry, oby tylko mądrze patrzyły :))

      Usuń
    2. Podobają mi się zielone ślepka:P
      Mądre oczy na wagę złota:)))

      Usuń
    3. Wierzę, że Twoje ślepka mądre i wrażliwe :))

      Usuń